4 aprilie 2011

Expozitie mobilier pictat/pictura/accesorii hand made






  S-a deschis ieri, 03.04.2011, in Bd Unirii, Nr. 13, ( cu intrare prin Sfintii Apostoli), intr-un cadru cumsecade, cu oameni frumosi si obiecte frumoase: ”obiecte cu suflet”. Initiatorii proiectului ”Suflet de copil” sunt Bogdan Stefan, pasionat de lemn si de formele pe care acesta le poate capata in maini dibace, si Florina Stefan, cealalta jumatate a sufletului ( ea, blanda si rationala, pune ordine in lucruri si in impulsurile noastre haotice :).
Este un loc in care puteti gasi mobilier pictat, bijuterii, haine, tablouri, obiecte de interior, jucarii...etc, toate hand and hart made.


                             Pana si prajiturelele-minunate- au fost ”hand made”:)


Acum va plimb un pic printre ”lucruri”:
O mica parte din bijuteriile Ioanei Trantea
Un cuieras facut de Bogdan si pictat de mine
Lucrusoare mici, artizanale
 Lampi ( putin spus) de interior, montate in trunchiuri sau cregi, in schiuri mult mai batrane ca noi. In rasini colorate, stau, cuminti si misterioase, piese de colectie (camere, sticle, chei, lacate, zavoare si multe alte minuni din alt veac). Pe mine m-au cucerit si va rog sa mergeti pe site-ul artistului ZACSEK, va asigur ca veti fi impesionati              http://zacsek.ro/index.php?option=com_morfeoshow&task=view&gallery=1&Itemid=53.





O parte din mobilierul realizat de Bogdan si pictat de mine :










Tablouri

Genti haioase foc si rochitze
Tot ”Ioana mica”, adica Ioana Trantea

Ceramica pictata.. o sa va spun de catre cine



 
Ea, Smaranda, sau Mara, e, de departe, cea mai reusita din ”creatiile” mele
Copilutzii, s-au distrat grozav in camera lor speciala, au facut si un work shop de pictura ”la coada lingurii de plastic” :)




.....Asha a inceput. Speram sa fie intr-un ceas bun si va asteptam acolo, cu drag, oricand veti dori.

10 comentarii:

Ironicblonde spunea...

Pur si simplu,superb! Felicitări pentru ceea ce faci. :D

atash2cat spunea...

Multumesc din suflet pentru aprecieri, ma bucur sa te cunosc. Ti-am ”rasfoit” un pic blogul si mi-a placut tare mult ce am vazut, citit, simtit acolo. Mai trec cu siguranta pe la tine. Te pup si te mai astept pe-aici :)

LiaLia spunea...

Iubita mea, sunt atât de încântată să văd ce frumos arată lucurile puse frumos în expoziție, vă doresc din suflet succes și vânzări bune :) M-am îndrăgostit iremediabil de băncuța aia albă (în poză e o rochiță pe ea) și de lada de zestre maro, cu struguri pe capac. Abia aștept să mă așez și eu aici, să am casa mea (cândva) și să mi-o umpli de lucuri frumoase cum n-au văzut suedezii în viașa lor :) Iar creația ta cea mai frumoasă, adorata mea nepoată, este într-adevăr superbă și mi-e un dor să o pupăcesc!!! De toți mi-e dor și mi-aș fi dorit tare mult să fiu alături de tine și la Sala Dales cu treburi și la povești de suflet la o țigară :) Te pupez tare tare iiubita mea!

Elena spunea...

Superb! Felicitari!

atash2cat spunea...

Multumesc din suflet, Lia draga mea. Esti f f f dragutza :). Fa-ti repede-repede casutza ta, de restul nu-ti face griji. Te pupam toti cu drag.

atash2cat spunea...

Multumesc frumos, Elena, ma bucur tare mult ca ai mai trecut pe la mine. Te astept cu drag intotdeauna :).

Cristina M spunea...

Esti absolut extraordinara, Cati! Privindu-ti lucrarile am simtit ca mi se umple sufletul de rai si vis si culoare. Rar mi se intampla sa imi placa ceva atat de mult incat sa raman cu privirea lipta efectiv de acel lucru. Iti multumesc ca ai dat culoare zilei de astazi :)

Cu drag,
Cristina

atash2cat spunea...

Multumesc din suflet, Cristina. Daca eu am dat culoare acelei zile, tu ai spus unele din cele mai frumoase cuvinte pe care le-am auzit-vazut eu despre mine. Multumesc inca odata si ma bucur ca ti-au placut :). Cu drag

Mara spunea...

Buna..ziua numele meu de ,,scena,, e Mara.Visez de cativa ani sa pictez pe oglinzi si cufere.Este absolut minunat ceea ce vad in lucrarile dvs , ochii imi raman atintiti in imensitatea culorilor si in visarea ce imi inalta sufletul undeva intr-un rai,,pamantesc,,.Si sper sa pot realiza macar un sfert din ce mi-am propus acum 6 ani...Si va voi vizita negresit,va imbratisez, cu drag, Mara

atash2cat spunea...

Ce frumose cuvinte....nu stiu daca le merit. Multumesc din suflet. Si frumoasa si coincidenta : numele ”de scena” al fetitei mele mici e tot Mara (o cheama Smaranda, dar n-am stiut niciodata de ce mi-a iesit Mara:))Va astept, cu drag, oricand. Multumesc