26 septembrie 2011

Ce-am mai facut vara asta...


Aici va mai povestesc despre o parte din lucrarile din vara aceasta, cate am reusit eu sa” tin minte”

 Comoda lemn, pictata manual si patinata - 400 ron



 Cufar mic + oglinda lemn, pictate manual - 150 Ron

 Tablou Anotimpuri - pentru gradinita copilei mele :)




 Masuta sculptata reconditionata




 Comoda living, initial lemn natur, nuantat, patinat si lacuit mat




Scaune vechi, maramuresene, restaurate si renuantate

 Mobilier de baie pictat










Scara de interior ( living-nivel 1), initial lemn natur lacuit, nuantata in alb si patinata.

 Patina pe suprafata de lemn netratata si foarte putin finisata.



Oginzi...




Cufar antichizat, motiv lavanda - 150 Ron
Bancuta de interior-exterior nuantata in acrilic, patinata, pictata si lacuita



8 comentarii:

julicum spunea...

fain si foarte bine realizate, unde realizezi toate astea?

atash2cat spunea...

Multumesc frumos:) Le realizez in atelierul meu de acasa, in timpul liber, si le expun la galeria ”Suflet de copil”, in Bd Unirii Nr 13 ( cu intrare di Sfintii Apostoli). Acolo sunt multe alte lucruri frumoase4 si sensibile. Acum e deschisa si poti trece, daca vrei. Te asteptam cu drag.

fotograf nunta doina spunea...

foarte frumoase!felicitari!

Oana Sima spunea...

Absolut superb! Si, in plus, este ceea ce caut de foarte mult timp pentru casa mea. Spune-mi, te rog, ai putea sa ma ajuti sa imi mobilez sufrageria si holul? evident cu mobila pictata? Cum pot lua legatura cu tine? Multumesc!

atash2cat spunea...

Va multumesc frumos :) si sunt absolut incantata de propunere. Imi voi permite sa va scriu un mail, am gasit adresa pe blogul dumneavoastra ( foarte interesant).
Va scriu acolo datele mele de contact si tinem legatura.

Masaj erotic Pitesti spunea...

foarte frumoase si inedite,felicitari!

Anonim spunea...

ziua buna! frumoase lucrari ati putut face, m-ar interesa sa stiu daca 'patina timpului' se poate face numai pe lemn sau merge si pe alte tipuri de mobilier? felicitari pentru lucrari!

atash2cat spunea...

Patina se poate face si pe alt suport in afara lemnului banuiesc ca e vorba de pal. E mai dificil de povestit aici:). Daca mai aveti nevoie de detalii, vorbim. Adresa mea de mail e pe blog. Multumesc mult pentru aprecieri. Toate cele bune si frumoase.